חוזרים ללימודים בסטייל

לכבוד פתיחת שנת הלימודים האקדמית באוניברסיטאות ובמכללות, רכזנו עבור הסטודנטים שביניכם את הטרנדים הכי אופנתיים וחמים בעולם השעונים,
ואת הדרך ליישם אותם הכי בסטייל בספריות, בהרצאות, במסדרונות וגם במדשאות.
בסופו של דבר, אין כמו לחדש את המלתחה ולהתפנק במתנה מושלמת לקראת שנת הלימודים החדשה!

המראה הצבאי

לוק עכשווי עם טוויסט צבאי, עושה לכם את זה? כל שנותר לכם הוא רק לציית לפקודה ולהצטייד בדגמי ג’י-שוק בעיצוב הסוואה בצבעים שונים.

זכרו, למראה הצבאי המושלם והלא מתאמץ, החוכמה היא לשלב נגיעות של פריטים צבאיים. אז קדימה הימתחו ל-הקשב!

צפייה בשעוני G-SHOCK צבאי

שעוני דנים / ג’ינס

אתם טיפוסים של ג’ינס? האמת, שגם אנחנו…
בד הדנים הנצחי, שלא נעלם מאף קולקציה של המעצבים הגדולים בעולם, מקבל פרשנות מסקרנת ואופנתית ע”י מעצבי השעונים של CASIO. דגמי ג’ינס של G-SHOCK לגברים ו- BABY-G לנשים  בעיצוב דנים קלאסי בגוונים שונים הוא האקססורי המושלם עבורכם.

צפייה בשעוני דנים

שעוני G-MIX

מוזיקה זה החיים שלכם? הדגמים החדשים של ג’י-שוק מסדרת G-MIX בעיצוב אופנתי וחדשני, במגוון צבעים מרעננים ותוססים ישלימו לכם כל לוק!

שליטה בנגן המוסיקה שבסמארטפון שלכם בקלות, כיוונון אקולייזר, עוצמת שמע, מציאת הטלפון בלחיצת כפתור- גם אם הוא במצב שקט!  (מי לא נתקע לחפש את הטלפון לפני היציאה מהבית, לפחות פעם אחת??)

צפייה בשעוני G-SHOCK G-MIX

אלגנטי קשוח – G-STEEL

לגברים האלגנטיים שביניכם, שאוהבים להיראות אופנתיים ומוקפדים, אתם יכולים לבחור לכם את אחד מדגמי הפלדה שלנו – G-Steel. שעון יד חזק וקשוח, שישמש אותך בחדר הכושר, בעבודה ובלימודים. בדיוק בזמן, בכל מצב ובכל מקום!

אלגנטי קשוח – שעוני G-STEEL

ספורטיבית בסטייל!

להיות סטודנטית יכול להיות הדבר הכי מגניב שיש! לשכב על הדשא בין ההרצאות, לגור עם שותפים, להכיר חברים חדשים ועוד. אלא שלאלה, לפעמים מצטרפים לעיתים לחץ בלימודים, הכנת עבודות, שילוב עבודת המשמרות והמון התרוצצויות…. כך שלא תמיד, את מספיקה לעשות את הפעילות האירובית שאת רגילה אליה, בין אם זה הליכה בפארק שאת כ”כ אוהבת, או קבוצת הריצה הקבועה שלך. אז לעסוקות שביניכן, הכירו את שעון BABY-G דגם BGS-100, שעון יד ספורטיבי ייחודי ואופנתי מלא בשיק! השעון בעל מד צעדים מובנה, כולל קביעת יעדים, תזכורות לפעילות כושר ועוד.

צפייה בשעוני ריצה

רטרו שיק

באופנה כמו באופנה, הכל חוזר ואחת המגמות הבולטות בעולם האופנה בשנים האחרונות היא אופנת הרטרו: פריטי לבוש ואקססוריז בהשראת אותן שנים תמימות וקסומות.
דגמי שעוני הוינטג’ דיגיטלי של CASIO ישלימו לכם את לוק הרטרו עם פריט אקססורי מגניב ועכשווי.
אז בואו לבחור מי אתם ומי אתם רוצים להיות כדי שהרושם הראשוני יהיה מושלם.

צפיה בשעוני רטרו דיגיטלי