סטפן אשפול מעצב העל המוכר בעולם עם מותג Pigalle האורבני-פריזאי יצר שני דגמים בעיצוב ייחודי של שעוני G-SHOCK מדגם DW-5600 במהדורה מוגבלת.

חברת Casio העולמית והמותג הצרפתי Pigalle השיקו שיתוף פעולה בינלאומי ראשון עם עיצובים ייחודיים לדגמי G-SHOCK. המעצב הנודע סטפן אשפול עיצב במיוחד שני דגמים ייחודיים של שעוני DW-5600  עם נגיעות רטרו ו”חוכמת רחוב”. הדגמים מתאימים למי שחי את אופנת הרחוב, דגמי G-SHOCK רטרו קלאסיים בעיצוב ייחודי של המותג האורבני-צרפתי Pigalle.

חברת Pigalle נוסדה בשנת 2008 על ידי סטפן אשפול (Stephane Ashpool) ומובילה בעיצוב מבחר של נעלי התעמלות לבוש Streetwear ומותגים יפנים בלתי מושגים. פיגאל הוא מותג המוכר עם תדמית קרירה פריזאית, ונקראת על שמו של מחוז האורות האדומים לשעבר בפריז. לאחרונה הרחיב המותג את הקו המעוצב שלו על ידי שיתוף פעולה עם נייקי ואף עיצב מגרש כדורסל בעיר.

מדובר בדגמים רשמיים שהוצאו מחדש בגווני לבן-פסטל ושחור- colorways עם הלוגו המותג של Pigalle על התצוגה. מחלקת הקריאייטיב של המותג בפריז אספה מגוון אפשרויות לעיצוב וצימצמה אותן ל-15. מתוכן נבחרו הדגמים שהושקו. השעונים הנבחרים עברו עיצוב מחדש בצבעים שחור ולבן וכוללים את לוגו המותג של Pigalle על התצוגה ועל רצועת השעון. דגם השעון בעל צבעי רקע ייחודיים וכולל בתוכו תאורת LED שעברה שינוי יחד עם עיצוב פנים פני השעון המציג את הלוגו האופנתי של המעצב. כמו שלל דגמי קסיו אלו שעונים עמידים למים עד עומק של 20bar ובפני זעזועים, תאורה חזקה, סטופר וטיימר.

שעון יד ג’י-שוק DW-5600PGB-1

לפרטים נוספים

שעון יד ג’י-שוק DW-5600PGW-7

לפרטים נוספים

קולקציית קסיו PIGALLE

DW 5600 PIGALLE 9
DW 5600 PIGALLE 8
DW 5600 PIGALLE 7
DW 5600 PIGALLE 10
DW 5600 PIGALLE 6