בואי וגלי כיצד לבחור את השעון הבא שלך!

לא מפתיע שמבין כל האקססוריז הרבים שמציעים לנו, הנשים המודרניות והעסוקות, תופסים דווקא השעונים את אור הזרקורים המשמעותי ביותר.

תחשבי על זה, איזה עוד אקססורי מסוגל להוות השלמה כ”כ מושלמת ללוק שלך? לעצב את הסטייל האישי שלך? להיות הפיינאל טאץ’ שיוצר את הייחוד הפרטי שלך?

ספורטיבית, אלגנטית, רומנטית, מתוחכמת או אולי לגמרי קז’ואל, מותג השעונים לנשים  BABY- G מבית CASIO פורש בפנייך את האפשרות להיות כל מי שתבחרי להיות, בשילוב של מגוון דגמי שעונים הכי אופנתיים שיש.

אז קצת אחרי יום האישה הבינ”ל ולקראת חג הפסח, ריכזנו עבורך, האישה שאף פעם אין לה יותר מידי זמן פנוי, את הקולקציות והשעונים הכי בולטים וייחודיים, שיעזרו לך להשלים את הלוק הרצוי!

אלגנטית ואופנתית

לוק אלגנטי ואופנתי תמיד הלכו יד ביד, אבל כאשר מותג השעונים BABY-G נכנס לתמונה, התוצאה מקבלת תפנית לא צפויה. קולקציית מיס ג’י, סדרת MSG-400G , מגיעה בעיצוב אלגנטי, אופנתי ונקי ובשילובי צבעים מרהיבים, כמו זהב צהוב ושחור, גולדן רוז ושחור, ולעדינות במיוחד – גם גולדן רוז ולבן וורוד.
נוסף לכך, סדרת שעונים זו, נהנית מפונקציות רבות המאפיינות את CASIO, כמו סטופר וטיימר, תאורת לד עוצמתית ועמידות במים לעומק של עד 100 מטרים.

לצפייה בסדרת שעוני מיס ג’י
שעוני ילדים

תכליתית קשוחה ואופנתית

את מסוגלת לעבור דרך קירות כדי להשיג את מה שאת רוצה, ואין לך זמן לקשקושים מיותרים? השעון שלך צריך להיות אופנתי, אמין ופונקציונאלי לצרכים שלך, כשמילת המפתח המאפיינת אותו היא עמידות. הכירי את סדרת BG-169R BABY-G, סדרת שעונים המגיעה בגוונים עזים במיוחד, עם זכוכית מינרלית, עמידות לזעזועים ועמידות במים לעומק של עד 200 מטרים (וזה, רק שבריר מהתכונות של השעונים בסדרה). תוכלי ללכת על הדגם השחור המינימליסטי, או אם בא לך לשבור קצת את הקשיחות והדיסטאנס, תוכלי להתפרע עם הדגמים הצבעוניים יותר בקולקציה: ורוד, לבן ואפור.

לצפייה בסדרת שעוני BG-169R
שעוני ילדים

ספורטיבית בסטייל

עד לא מזמן, שעונים עמידים וספורטיביים לנשים לא תמיד היו יכולים להיות אופנתיים, ושעונים אופנתיים לא יכלו להיות עמידים, ולכן, חובבות הספורט שבינינו “נאלצו” לענוד שעונים עמידים ומגושמים. מדוע? כי השעונים הנשיים… ובכן, הם היו עדינים מידי מכדי ללוות אותנו לחדר הכושר, לחוג הזומבה, לשיעור הפילאטיס או סתם לריצה בפארק.

כיום, גם אם הספורטיביות בוערת בעצמותייך ומלווה אותך בכל אחת משעות היממה, את כבר לא צריכה להחליף את השעון שלך באמצע היום, כי קולקציות השעונים הספורטיביים של BABY-G (כמו BGS-100 שמיועדת לנשים שריצה היא הפאשן שלהן, BGA-180 לגולשות ו-BA-110 לספורטאיות שלא מתמקדות דווקא בסוג ספורט ספציפי) פותחות בפניך את השילוב המדהים בין ספורטיביות ואופנתיות.

לצפייה בסדרת שעוני ספורט

וינטאג’

כמה שאנחנו אוהבות וינטג’ ואת המראה הרטרו שיק, נכון?
אז אם אתן מחפשות שעון במראה רטרו, את חייבות להכיר את דגמי BABAY- G מסדרת BGD-560  שישלימו לך את לוק הרטרו עם פריט אקססורי הכי מגניב שיש.

השעון מגיע בעיצוב קלאסי ואופנתי, עמיד בזעזועים, עמידות במים עד 200 מטר, רצועה נוחה ומותאמת, זמן עולמי ליותר מ-38 ערים ברחבי העולם, שעונים מעוררים, התראות, סטופר וטיימר. השעונים מגיעים בשחור, ורוד ולבן.

לצפייה בסדרת שעוני BGD-560