ClickCease

טכנולוגיה

קשיחות בלתי מוגבלת באמצעות טכנולוגיות מתקדמות
נמצאה תשובה לקשיחות הבלתי מוגבלת אליה ממשיכים שעוני G-SHOCK להתפתח. זהו האידיאל של החוסן, פונקציונליות ותפעול בשילוב עם קשיחות מוחלטת.

קשיחות התנגדות ועמידות

קשיחות
עמידות בזעזועים

טכנולוגיות ליבה המחזקות את הקשיחות של G-SHOCK

כיסוי לכל הכיוונים

אם השעון נופל, הלוח הבולט העוטף אותו במלואו סופג את הזעזוע, מגן על הכפתורים המחוברים ישירות למנגנון ומקל על זעזועים מכל הכיוונים. הלוח גם שומר על פני שטח השעון. הרצועה מעוקלת בצורה נוקשה בנקודת החיבור עם המארז, יתרה מכך, מה שמאפשר לה לשמש כבולם זעזועים ולמנוע זעזועים ישירים בגב המארז.

מבנה מארז חלול

מבנה המארז שהוביל להולדתו של ה-G-SHOCK הראשון

בהתבסס על ההבנה ש”זעזועים אינם מועברים בתוך כדור גומי קופץ”, המבנה תוכנן לתת למנגנון לצוף בתוך המארז, ולהקל על זעזועים המועברים מבחוץ. כיום, העמידות בפני זעזועים של המנגנון מתממשת באמצעות חידושים טכניים נוספים. אבל המבנה הקשוח המהפכני שנתן ל-G-SHOCK את מקורו התחיל כאן.

עיצוב מרובע מקורי (סדרת 5000/5600)

שמרנו על העיצוב המרובע של ה-G-SHOCK המקורי ובו בזמן רדפנו אחר שימושיות אוניברסלית בכל דבר, החל מהעיצוב הפנימי, כולל מבנה המודול וה-LCD, ועד לתכונות עיצוב חיצוניות כמו החומרים, הגודל והצורה. הצורה המקורית הגאה הועברה ללא שינוי דרך סדרת 5000/5600 כסמל של G-SHOCK.

  • DESIGN עיצוב מינימליסטי עם עמידות בפני זעזועים ללא דופי
  • SIZE LCD עם יחס רוחב-גובה של 16:10, קרוב לזווית הצפייה האנושית
  • SHAPE צורה מאוזנת לחלוטין שמתאימה בקלות לכל יד

ריפוד מגן של חלקי מפתח

לב המנגנון וחלקים קריטיים אחרים בתוך המנגנון מוגנים בנפרד על ידי חומר ריפוד. כל זעזוע חזק לשעון גורם לעיוות מיידי של הריפוד בתוך המנגנון, ומונע כשל ותקלה במגע.

סרטונים

בדיקת עמידות בפני זעזועים
מבחן הריסוק
DW-5600 מבחן הפטיש
קשיחות
עמידות במים

עמידות במים | אמין בשימוש בתנאים קיצוניים

תקן ISO 200 מ' עמידות בפני מי צלילה (FROGMAN)

עם מבנה הנירוסטה שלו, בנוי כדי לעמוד בלחץ מים גבוה. בנוסף האטימה האחורית המוברגת, תואמת את תקני עמידות המים שצוינו ב-ISO לשימוש בצלילה.

עמידות למים של 20 אטמוספירות

G-SHOCK עמיד במצבים מגוונים, החל משימוש יומיומי במים, ומקלחת ועד לפעילויות מים כמו שחייה, גלישה או סקי אופנועים.

סרטונים

בדיקת עמידות במים
DW-5600 עמידות במים
קשיחות
התנגדות ג'י משולשת

מבנה קשוח הבנוי לעמידה
שלושת הסוגים העיקריים של תאוצת כבידה:
ירידת זעזועים, כוח צנטריפוגלי ורעידות

מבנה עמיד בפני רעידות

αGEL® (Alpha GEL)* ארוז סביב המודול כמבודד כדי לספוג רעידות ולמנוע נזקים ותקלות הנובעות מרעידות אלימות. מנקי רצועות אלומיניום וטבעות O מוכנסות למניעת התרופפות הברגים המחברים את הרצועה למארז עקב רעידות.

* αGEL®: חומר דמוי ג’ל רך עם סיליקון כחומר הגלם העיקרי שלו המאופיין ביכולות ספיגת זעזועים מעולות.

בדיקת עמידות בפני רטט

הבדיקה מתבצעת על ידי מכונת בדיקה המייצרת רעידות בגדלים ובמהירויות שונות של משרעת. ביצועי ההתנגדות לרטט מאושרים על ידי שיטות בדיקת הרטט עבור חלקי רכב (JIS D1601 4 סוג A) בהתייחס לדרגה (האצת רטט עד 20 G) הנדרשת עבור התקנים ברכב עבור כלי רכב דו-גלגליים.

עמידות כבידה צנטריפוגלית

מחוגי שעון שנדרשים לנוע בסביבה של כוח משיכה צנטריפוגלי חזק עלולות להסתובב בגלל המשקל שלהן, מה שעלול לגרום לשבירה. לכן חישבנו את מאזן המשקל של כל יד בדיוק וסידרנו אותו בצורה מיטבית. התוצאה היא תנועת ידיים יציבה, גם בתנאים של משיכה כבידה חזקה.

עמידות כבידה צנטריפוגלית

הבנו את היכולת לעמוד בכוחות צנטריפוגליים העולים על הרמה הגבוהה ביותר (כוח משיכה צנטריפוגלי עד 15 G) המסווגת על ידי מבחן איכות הסביבה של תאוצה במצב יציב ISO 2669 עבור ציוד מטוסים. התוצאות מאשרות שהפונקציות השונות פועלות כרגיל בתנאים של כוח משיכה צנטריפוגלי קיצוני.

מבנה עמיד בפני זעזועים

מבנה מארז חלול המגן על המודול מפני זעזועים חיצוניים, ריפוד של חלקי מפתח בתוך המודול, הגנה על ריפוד מפני זעזועים ישירים על ידי צורת מארז ומסגרת ייחודית, ומבנה הגנה לכל הכיוונים להפחתת פגיעות כולם משולבים במבנה בנוי כדי לעמוד בפני זעזועים.

סרטונים

מבחן עמידות
GRAVITYMASTER

עבור למעלה