מותג השעונים G-SHOCK מבית הענקית היפנית CASIO, בחר את הפרזנטורית תקווה גדעון להוביל קמפיין דיגיטלי ישראלי בסימן חודש המודעות לסכרת הנעורים.
לצד אור לוי בת ה-10, הפנים של העמותה לסכרת נעורים וחולת סכרת מסוג 1.
בקמפיין “האש” מזניקה לוי על ידי לפיד ״אולימפי״, בשעה שהפעלולן האוקראיני ‘דימה אוסמולובסקי׳ מבצע פעלול מסוכן ומבוקר במהלכו הוצתה גדעון באש חיה, כאשר היא לבושה חליפת מגן מיוחדת ומפוקחת על ידי צוות כיבוי אש והצלה.
הקמפיין מציג את קולקציית השעונים החדשה לגברים ולנשים לחורף 2022 וממחיש את הסלוגן “שעונים חזקים לאנשים חזקים”.
מטרת הקמפיין להציף על פני השטח ולקדם ערכים חברתיים חשובים. כמו נושאי הגזענות ודימוי הגוף החיובי -תקוה גדעון , ואור היא הפנים של האגודה לסכרת נעורים
סמל לאנשים חזקים ואמיצים המשתמשים בכוחם ותדמיתם הציבורית בכדי לעשות טוב בעולם ולחזק אחרים.