שעונים לגבר הם יותר מסתם אביזר פונקציונלי. הם משקפים את הסגנון האישי שלכם ויכולים להצהיר על מי אתם כאדם.

עם כל כך הרבה סגנונות של שעונים, (ותודה על השפע!) זה יכול להיות לא קל לבחור את השעון הנכון עבורכם.

במאמר הבא נעבור על מספר טיפים כיצד לבחור שעון גברים המתאים לכם ולסגנון האישי שלכם על מנת שתפיקו מהשעון החדש שלכם את המרב.

קבעו את התקציב שלכם

שעונים לגבר יכולים לנוע בין כמה מאות שקלים לעשרות אלפי שקלים ואפילו יותר, לכן חשוב לקבוע את התקציב שלכם לפני שאתם מתחילים בחיפוש. ברגע שיש לכם תקציב שנותן לכם מסגרת לחיפוש שלכם, תוכלו למקד את החיפוש שלכם בשעונים בטווח המחירים הנ”ל וככה להפוך את החיפוש אחרון השעון להרבה יותר יעיל.

שקלו את אורח החיים שלכם

בבחירת שעון, חשוב לקחת בחשבון את אורח החיים שלכם. אם אתם מבלים את זמנכם בעיקר במשרד יוקרתי, שעון אלגנטי לגבר עשוי להתאים, בעוד ששעון ספורט כמו הסדרות של ג’י שוק עשוי להתאים יותר אם אתם אנשים שאוהבים פעילויות חוץ וצריכים את השעון בעיקר למטרות אלו. אם אתם מחפשים שעון יומיומי שמתאים למגוון סיטואציות, יש לא מעט שעונים שניתן לענוד בכל סביבה וסיטואציה עקב העיצוב הרב-תחומי שלהם.

חשבו על גודל פני השעון

גודל לוח השעון הוא שיקול מכריע בבחירת שעון. לוח שעון גדול מדי או קטן מדי עבור פרק כף היד שלכם יכול להיראות לא מאוזן ומגושם. כלל אצבע הוא שעל פני השעון להיות פרופורציונליים לגודל פרק כף היד שלכם על מנת להראות הכי טוב עליכם.

בחרו את הרצועה הנכונה

הרצועה של השעון יכולה להשפיע על המראה והתחושה הכללית של השעון. רצועות עור יכולות לתת מראה מתוחכם יותר, בעוד שרצועות מתכת יכולות לתת מראה אלגנטי וספורטיבי. קחו בחשבון גם את הצבע והמרקם של הרצועה, שכן היא צריכה להתאים לסגנון האישי שלכם.

תחליטו איזה תכונות אתם צריכים בשעון שלכם

שעונים שונים מציעים תכונות שונות, כגון עמידות למים, תכונות כרונוגרף ופונקציות טכנולוגיות שונות כמו חיבורים לבלוטות’ ועוד. שקלו אילו תכונות אתם צריך בשעון בהתבסס על אורח החיים והפעילויות שלכם. למשל אם אתם אנשים ספורטיביים, אולי תרצו תכונות שמתאימות לפעילות ספורטיבית, כמו מעקב אחרי מדדי כושר וכו’.

לסיכום

בחירת שעון הגברים המתאים לכם צריכה להתבצע על ידי התחשבות בתקציב, אורח החיים, גודל פני השעון, הרצועה והתכונות שאתם מעוניינים שיהיו בשעון שלכם. על ידי התחשבות בגורמים הללו, תוכלו למצוא שעון שלא רק נראה נהדר על פרק היד שלכם אלא גם מתאים לסגנון ולצרכים האישיים שלכם.