בין אם את מחפשת שעון מסוגנן להשלמת המראה שלך או דרך פרקטית להיות מעודכנת בכל זמן נתון בשעה, קולקציות שעוני קסיו לנשים יכולות להציע משהו לכל אחת, וזאת בגלל המגוון הגדול של סגנונות ועיצובים שגורמים לכך שאין ספק תמצאי התאמה מושלמת, לא משנה מה הסגנון האישי שלך. משעוני נשים בעיצוב וינטג’ ועד לעיצובים מודרניים יותר, הנה כמה מקולקציות שעונים לנשים של קסיו.

G-Shock

המותג החזק ביותר מבית קסיו ג’י-שוק. מדובר בשעונים עם עמידות פנומנלית במכות וחבלות, כמו כן עמידות גבוהה מאד למים. למרות שג’י-שוק נתפס לרוב כ”שעון גברי” ומחוספס, בקולקציות המעניינות של השנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר דגמי יוניסקס מהממים, עם דגש על עיצובים שמותאמים לנשים.

שעוני ג’י-שוק הם עמידים בצורה יוצאת דופן, ונהדרים לאורח חיים פעיל.
כמו כן, שעוני ג’י-שוק מגיעים במגוון רחב של צבעים וגימורים.

קולקציות חדשות בשנים האחרונות מתהדרות במיתוג “ג’י-שוק לנשים” – ומציעות שעוני ג’י-שוק יוניסקס, בעיצובים מעניינים ומגוונים, רוב הסדרות המושקות הן ייחודיות ומוגבלות בייצור.
שעונים אלו נקראים לרוב GMS, הלקוח מהמונח – G-MISS.

בייבי-G

קולקצית Baby-G מבית קסיו, היא האחות של שעוני ג’י-שוק, BABY ביפן הוא כינוי לבחורה יפיפיה, ומכאן שם המותג. בייבי-ג’י הוא מותג המציע את אותן תכונות כמו GSHOCK אך בגדלים קומפקטיים יותר כך שהם יכולים להתאים לפרק כף יד קטן יותר, וגם למי שמחפשת עיצוב קצת יותר עדין ופחות מפוספס מהאח הגדול – ג’י-שוק.

שעוני בייבי-ג’י מציעים עמידות גבוהה, הגנה מפני זעזועים ועמידות למים בעומק של עד 200 מטר, עם עיצוב מעודן יותר משעוני ג’י-שוק הגדולים ומאסיביים יותר.

שעוני בייבי ג’י הם אידיאליים לפעילויות חוץ או ספורט – מה שהופך אותם לבחירה המושלמת עבור ספורטאיות או הרפתקניות! בנוסף, שעוני בייבי-ג’י זמינים במגוון של צבעים ודוגמאות שמאפשרים לך לבחור את השעון שהכי מתאים לסגנון שלך.

לסיכום

לא משנה מה הסגנון שלך, תוכלי למצוא שעון קסיו לכל סטייל שתרצי. מעבר לסגנון, שעוני קסיו הם עמידים במיוחד, מדויקים, ומספקים פונקציות שונות שמתאימות לשלל אורחי חיים, אם לאורח חיים ספורטיבי, אורח חיים מרובה פעילות פנאי או אורח חיים יוקרתי.