המשמעות של המילה אדיפיס היא מבנה עצום, מאסיבי ובולט מעל הסביבה.

ואכן מותג השעונים  אדיפיס, מבית קסיו, הוא כזה. את אח שלו הקשוח והאופנתי, גי’-שוק, כולם מכירים, אז הגיע הזמן שתכירו הפעם את האח העיסקי במשפחה, זה שעובד וחי מהר. זה שכל שנייה חשובה לו ושמרוץ החיים זה בעצם החיים שלו.

כשהעולם שלנו כל כך מהיר ומשתנה מרגע לרגע, כולנו חייבים לעמוד בקצב. המשפט ‘זמן הוא כסף’ מקבל משמעות אמיתית כשאתם ממהרים לפגישה, לטיסה או לרכבת, כי כל שנייה של עיכוב יכולה לעלות לנו יותר מדי. העולם כל כך התקדם, שבנושא חשיבות הזמן, אין הבדל אמיתי בין אנשי עסקים לעובדי תעשייה, עורכי דין או קבלני בנייה, אצל כולם הזמן הוא חלק חשוב מהחיים. בדיוק בגלל זה אדיפיס הוא השעון שאתם רוצים על היד.

אדיפיס, מבית קסיו, הוא מותג שעונים יוקרתי, אופנתי ובמחיר שווה לכל נפש. קברניטי אדיפיס מתפארים בכמה תכונות עליהן ישנה הקפדה יתרה כשבונים את השעון;

זמן.

הדבר החשוב ביותר עליו מקפידים הוא שמירת הזמן.
המנגנון הפנימי הוא כמובן באיכות יפנית.
בקסיו מנצלים עשרות שנים של קידמה טכנולוגית על מנת לייצר מנגנון יעיל ואיכותי לשמירת הזמן.

דיוק.

ולא רק דיוק של זמן, אלא דיוק בעבודה, בגימורים, באיכות ובמידות.
גם כאן כל חלק בשעון מיוצר באופן עצמאי מהחומרים הטובים ביותר ובאיכויות ההרכבה הטובות ביותר.
אין כאן שום מקום לרווחים, אי דיוקים והתרופפות.

חומר.

בשעוני אדיפיס משתמשים בחומרים האיכותיים ביותר,
החל מגוף השעון העשוי מתכת אל-חלד, זכוכית מינראלית (בחלק מהדגמים זכוכית ספיר), רצועות תואמות או אלו העשויות עור איכותי אמיתי ועד הסוגר שגם עליו נתנו את הדעת כדי להמשיך ברמת הגימור הגבוהה ביותר.

אופנה.

ברור לכולנו ששעון על היד, הוא לא רק פונקציונלי “אומר מה השעה”. שעון היד, הפך כבר מזמן לפריט אופנתי מהמעלה הראשונה, ולכן באדיפיס מקפידים על עיצוב וביצוע ברמה הגבוהה ביותר. החל מדגמים קלאסים ונקיים, דרך עיצובים הלקוחים מקוקפיט של מכונית מרוץ ועד תוספות עיצוביות לכרונוגרף האהוב.
ארבעת הנקודות האלו הן הבסיס למותג שעונים יוצא דופן ששומר על דיוק ומשדר איכות. כשאתם ממהרים לכל מקום, או מחפשים מקום להניח את הראש, אדיפיס יאפשר לכם לשלוט בזמן ולא להפך.

כולנו נמצאים בצורה כזו או אחרת על ההגה של מכונית מרוץ ומנסים להגיע בזמן לכל מקום. העיצוב הקלאסי של אדיפיס, בהשראת מכונית מרוץ, היא הפתרון לכל מצב שתעברו בו, בין אם זה עבודה, פנאי, מנוחה או פעילות ספורטיבית.

דגמי הכרונוגרף האחרונים של אדיפיס שיצאו לשוק, מעוצבים במיוחד לאדם שהקפדה על הזמן ומראה מנצח חשובים לו.
חלקם מעוצבים בהשראת ספורט מוטורי – Drive, כדי לחזק לכם את הדרייב בחיים ולהגביר את ההנאה שלכם ממה שאתם עושים, ואילו אחרים מעוצבים בהשראת ספורט הצלילה – Dive, כדי לתת לכם לצלול אל מה שאתם אוהבים לעשות. עם עמידות ל-100 מטר צלילה, אין לכם שום סיבה להוריד אותם מהיד. מגוון הצבעים מבטיח לכם התאמה אופנתית לכל רגע ביום.

שעוני אדיפיס