קמפיין האופנה הראשון בישראל שצולם באוויר וביבשה ברחבי המדינה למותגי השעונים G-SHOCK ו- BABY-G בהשראת הסרט “אהבה בשחקים”!

רגע לפני שהתייצבה היום בלשכת הגיוס הספיקה הדוגמנית דורית רבליס לצלם קמפיין אופנה ענקי יחד עם בן זוגה הטרי הדוגמן רון לוי, למותגי השעונים G-SHOCK לגברים ו- BABY-G לנשים מבית ענקית השעונים היפנית CASIO!
זהו הקמפיין הזוגי הראשון של השניים שהתחילו לאחרונה גם קשר זוגי, והקמפיין האחרון של דורית לפני גיוסה לצה”ל שחל הבוקר.
מדובר בקמפיין האופנה הראשון מסוגו שצולם בשמי ישראל!

מותגי השעונים G-SHOCK לגברים ו- BABY-G לנשים מבית ענקית השעונים היפנית CASIO, מציגים קולקציית שעונים חדשה לחורף 2021, הגדושה בחידושים עולמיים, דגמים וצבעים חדשים.

הקמפיין הייחודי למותגי השעונים הבינלאומיים צולם בהשראת הסרט אהבה בשחקים. הקונספט נבחר בהתאם לערכי המותגים, שמעבר לנראותם האהובה על חובבי אופנת רחוב ברחבי העולם, מהווים את השעונים העמידים והקשוחים בעולם.
לצורך הצילומים שנערכו באוויר וביבשה, נבחרו בני הזוג הטריים, הדוגמן העולה רון לוי והדוגמנית הבינלאומית דורית ריבליס.